Trött!

Lunchen står på spisen, får se om Elsa äter nåt idag. Stackarn har sån hosta och har så ont i munnen, fattar inte varför hon ska bli sjuk varje gång tänderna strular!

Kan ju säga att jag inte var så pigg imorse när hon ville upp halv 7, pigg och glad efter en helvetesnatt! Jag kom dessutom hem vid 1 tiden, och då fick Totte lägga sig på soffan.

Sen ska jag försöka gå ut på en promenad, så Elsa får sova i vagnen och få lite frisk luft, det är ju faktiskt nästan 16 grader i solen! och sen ska jag på arbetsintervju! Ska bli skoj! Här i handen, så om jag får det, passar det alldeles utmärkt, dessutom på ett ställe jag trivs som i fisken ;)

Nej men nu blir det lunch! Oxfile för mig och kyckling för Elsa, båda fick jag med från jobbet!


Kommentarer
Berit

Lycka till med arbetsintervjuen!. Hoppas verkligen lillstumpan mår bättre nu, ge henne en kram från mig.

Kram Berit

2011-04-15 @ 12:02:03
Veronica, mamma till Nim.

Hoppas intervjun gick bra :) Kram

2011-04-15 @ 16:53:13
URL: http://attblifler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0