Hemma hos oss!

Dagen har bestått av bakning och städning, och jag blev klar nu. Började vid 9 imorse och har tagit 1 timmes paus cirka :) Så nu är jag helt slut, men dte är rent här hemma! Så jag tänkte faktiskt bjuda på lite bilder härifrån, vår fina lya. Börjar äntligen bli nöjd! Det är lite småprojekt kvar, lite i köket och sen skaffa fram lite tavlor på damen.

Men man vill inte lägga ut allt för mkt pengar på en hyreslägenhet, det hade vart annorlunda om vi hade äkt stället :)

Köket


 

Köket är jag nöjd med, det senaste inköpta är tårt/fruktfatet, älskar det. Hittade det på Åhléns för bara 200 kr!

Ska försöka hinna med vårt sovrum, Elsas rum och vardagsrummet :) Sen lite bilder på Elsa såklart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0