Dagen med Elsas gudmor

Idag tog jag och Elsa en mamma och dotter dag, vi mös lite på morgonen, bråkade lite som vanligt ;)
Så efter lite lunch, lek och sömn var vi redo, nej jag var redo att gå ut medans Elsa skulle gömma sig, gråta, skrika och sparka lite på mig medans jag satte på henne ytterkläderna, men så fort de va på blev hon sitt glada jag igen.
Ute träffade vi Jennifer och vi tog oss till lekplatsen där vi var ett tag innan vi gick vidare till affären och handlade lite till middagen, sen hem och fikade lite.

Efter middagen kom Totes faster hit med en litet paket från london, en jättefin tröja!

Nu ikväll tog jag ett bad, och sitter nu fastklistrad framför Greys, ska snart sova och upp tidigt imorrn för skola, sen blir det grupparbete.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0