5 år sen...

Tiden har verkligen gått fort, vart har den tagit vägen?? Idag, för 5 år sen låg jag inne på Astrid Lindgrens barnsjukhus och hade redan hunnit ligga inne en dag, hunnit med att blivit nedsövd samt gjort ett ryggmärgsprov. De hade hunnit starta en kur och jag hade hunnit med att spytt ett antal gånger. Jag var helt slut och sov hela tiden.

Nu sitter jag här, med världens bästa sambo, världens underbaraste unge och jag är så lycklig! I år är den sista kontrollen förhoppningsvis, sen är jag friskförklarad och det ska firas! Det ska firas stort! Mousserande i stora lass! I sommar blir det av! Då är den resan slut! Men en ny måste börja. Det kommer säkert blir jobbigt att veta att de inte kommer ha koll på mig längre.


Kommentarer
Ellinor

Kram och ha det bra!Ellinor

2011-04-06 @ 09:28:35
Miku

Men det är ändå bara ett telefonsamtal bort att boka en ny tid om du vill det =)

2011-04-06 @ 09:46:56
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Mamma

Usch att man fortfarande tänker på detta. Hade varit bättre att försöka glömma detta, men det kommer alltid att finnas i ens huvud. Varje år i mars och april.

Det blir verkligen att fira i sommar.



kramis

2011-04-06 @ 14:04:09
Lucia

Är så glad för din skull vännen, skönt att du äntligen blir frisk förklarad och kan leva vidare utan bekymmer.



Kram// Lucia

2011-04-06 @ 18:56:39
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0