Söndag

Ny vecka med nya tag... Känns verkligen bra!

Idag har vi tillbringat dagen med Sofia och hennes familj samt Miku och Sara-Li. Vi hade jätteroligt på Barnadiset i högdalen. Bilresan hem va inte lika populär för Sara-Li som satt i Elsas gamla barnstol.. Men det gick bra ändå.

Nu ikväll har vi suttit och disskuterat ekonomi typ 1 timme! Vi har kommit fram till att vi verkligen måste dra ner på saker och det har gått åt alldeles för mycket nu i sommar! Men nu kommer det funka! Jag har suttit och skickat ut mitt CV till 7-8 ställen och jag hoppas verkligen jag får svar. Behöver verkligen ett heltidsjobb, inga småjobb här och där som jag har nu. Vill ha en månadslön som jag kan ta pengar av och lägga undan varje månad, speciellt fram till bröllopet.

Imorgon ska vi följa med Steph och Liam till Länna, sen får vi se vad dagen bjuder oss på. Sen blir det massa skoj som annars händer i veckan. Ska träffa massa människor och städa lägenheten. SKOJ? Kanske inte städa men men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0