Lekvegas!

Har haft en jätterolig dag med några helt underbara mammor och deras barn! Det är såå roligt att umgås med de. Vi hjälps åt att trösta varandras barn och helt plötsligt ser vi Elsa med en av de andra mammorna, eller pappan som alltid är med :)

Imorse stack jag iväg till gymmet, med en skadad lilltå, tänkte att det inte skulle stoppa mig. Orkade ca 30 min träning, vilket är bra med tanke på att jag inte tränat på ett tag ;) Sen tog jag bussen till centrum(eftersom jag hade jävligt ont i tån =( ) hämtade Elsa och mötte Miku och Sara-li. Vi tog första bästa buss till Vega där vi mötte upp Sofia med familj och så gick vi in och hade jätteskoj. What happens in Vegas, stays in Vegas ;)

Nej men barnen hade skoj, sprang/kröp runt överallt och vi vuxna hade nog 10 gånger roligare! Är helt slut efter 2 träningspass, kan man säga.....

Sen åkte vi hem, nu under kvällen har Totte tittat på fotbollen och jag läst.



Kommentarer
Mamma

Härliga bilder, framför allt den med dig i bilen



kramis

2010-09-07 @ 22:14:28
Miku

skratt

Jag missbrukade din kamera nåt otroligt dom korta minuterna jag vågade hålla i den x'D

Kan du skicka bilder på Sara-Li till mej?

Det var en jättehärlig dag, verkligen! Den får vi göra om!

2010-09-07 @ 22:29:03
URL: http://miku-san.babyblogg.se
maria

kul att jag har hittat dig igen

Kram Maria

2010-09-08 @ 18:47:09
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0