Helgen

Nu är helgen slut och vi har haft det skoj. I fredags blev ju Elsa getingstucken i handen på dagis, så jag sprang dit efter det de hade ringt mig och såg framför mig massa ambulanser och skit! Men när jag kom dit, satt hon och lekte jättelugnt med Josefin. Haha! Så när jag kom fram, pekade hon på handen och sa Aj, aj och lät jätteledsen. Stackarn! Handen hade svullnat upp jättemycket, så vi tog första bästa buss till vårdcentralen, där Totte mötte upp oss och där träffade vi min faster, som skickade oss till läkaren där. Hon tittade, men det va inte allvarligt, men eftersom vi har allergier i släkten fick hon cortison och tavigyl i flytande. Sen mös vi hela dagen, tittade på film och bara va. På kvällen åt vi tacos och sen tittade vi lite på tv.

På lördagen va jag på min andra intervju, gick bra. Jag hoppas jag får positivt svar på ngt av ställena, skulle vara jätteskönt! Sen på kvällen åt vi ost och kex, sen resten av godiset från fredagen. Haha vi va tvugna att svulla lite, eftersom vi vart jätteduktiga!

Nu idag åkte jag och Elsa hem till mamma och umgicks med henne, hade jättetrevligt även fast Elsa va jättetrött fast hon sovit sin sovstund... =/ Vet inte om det är sprutan hon fick för 1½ vecka sen som gör det.. Får se hur hon mår imorgon! Då är hon ledig från dagis, jag ska till cp-arbetsförmedlingen, sen vidare till Alb på tacokväll, Elsa hänger med mig, både till arbetsförmedlingen, skiter i om de blir sura på mig, kan ju direkt inte lämna henne på dagis, när hon är ledig! Men till ALB ska hon verkligen med och det ska bli kul att åka dit! Har inte vart där på ett tag, så jag hoppas alla bra jobbar :)

Nu ikväll har Elsa inte fått ro till att sova, så vi får se hur natten blir.

Nåt speciellt ni läsare vill veta? Eller läsa om?


Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

låter som en mysig helg :)



sv: okej då vet ja, ja ringde dom, och dom hade inte fått in våra inkomster så det hade blvitt fel..

så nu är det löst!

kram

2010-09-20 @ 10:18:40
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Miku

Bleh.. måste också till arbetsförmedlingen denhär veckan.

Sara-Li ska börja på dagis den 27e så vi får träffas efter det.

Klockan två slutar hon på dagarna så det blir ju samma tid som Elsa ^.^

Får prata ihop oss när det börjar närma sej =)

Kram

2010-09-21 @ 19:49:06
URL: http://miku-san.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0