Fråga

Anonym om Data!:
Hur kom det sig att ni skaffade barn? planerat eller olycka?


SV: Vi hade planerat att skaffa barn, men inte just vid den tidpunkten. Helst hade jag velat ha ett heltidjobb att komma tillbaka till och mer i föräldrapenning. Men även fast Elsa inte var planerad, var hon lika välkommen som ett planerat barn. Vi började längta efter henne redan samma dag som vi fått vårt plus.

Jag trodde att jag skulle ha svårare att bli gravid pga mina cellgifter men det gick och jag är överlycklig över det och nu vet jag också att så inom kanske 2 år, så blir vi kanske 4. När jag har fått ett heltidsjobb och får en stabil lön och vi har hunnit gifta oss, planerar vi syskon till Elsa.


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

olycka vilket skumt sätt att uttrycka sej på även fast man förstår va personen menar så låter de lite fult :p

2010-09-16 @ 16:41:23
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0