Dagen

Har egentligen inte tid att sitta här, det är fullt upp med grejjer som ska fixas tills imorgon!

Idag va egentligen en skitdag! Tills vi träffade Cassandra och Josefin i parken. Allt gick liksom fel, Elsa hade hållt oss uppe halva natten, sen vaknade hon jättetidigt och va som jag, på jättedåligt humör! Men under dagen gick det i vågor.

Sen blev det massa tjaffs om egentligen inget! Det stör jag mig mest på!

Men nog om negativa saker! Imorgon flyttar vi in hos Tottes föräldrar, eller ja, vi får låna deras lägenhet under stambytet. Så imorgon ska vi bjuda N&D på middag, hemma hos Matte och Anette. Ska bli jättekul. Det blir massa gott, men hemligt tills jag får tag på en dator igen.. Vi kommer antagligen inte ha någon dator därborta, då Robin tar med sig, dit han ska. SUCK!

Elsa ligger typ och sover och jag ska förbereda allt för imorgon, då det också är kalas för Oliwer som fyller 1 år idag!(GRATTIS!) samt Nellie som fyller 2 imorgon(GRATTIS)!


Kommentarer
maria

O ät tårta för mig me

Kram Maria

2010-09-10 @ 21:41:02
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Berit

Hejsan!



Det kommer finnas dator (och fika) en trappa ner :-). Du kan få låna min bärbara dessutom... Kram Berit

2010-09-11 @ 11:53:48
maria

hej

Kommer du idag?

Kram Maria

2010-09-13 @ 08:58:51
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0