Dag i Farsta!

Det är riktigt skönt att vakna på morgonen och inte ha massa måsten! Idag låg jag i soffan tills jag tröttnade på Unos skrikande, haha då gick jag till Centrum och fikade med pappa medans jag väntade på att Miku skulle komma till Centrum. Så efter vi hämtat Elsa på dagis tog vi bussen till Farsta där vi mötte Sofia med Caspian. Gick runt där och strosa, handla bla på panduro, mer finns att läsa på den andra bloggen. Sen fika vi lite, planerade inför nästa helg, ringde barnvakter och så. Det ska bli riktigt trevligt att få umgås med alla!

Imorgon ska jag hem, söka jobben jag skulle sökt idag egentligen! Sen titta i garderoben efter skor till Elsa, vi har ju massa hemma! Sen när jag hämtat Elsa ska vi hem till grannen och fika :)



Kommentarer
Carro - Mamma till Adam & Alisha

Nu har jag mailat dig angående vinsten :)

2010-09-28 @ 22:33:19
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0