Äntligen helg!

Nu är det äntligen fredag! Fy fan va skönt! Jag är helt slut i kroppen, men har verkligen haft en rolig vecka på jobbet, trots att det vart jobbigt :)

Helgen kommer vara lugn, vi ska på kalas imorgon till Caspian som fyller 1.. Stora killen :) Saknar faktiskt S&C lite, va ju faktiskt jättelänge sen vi träffades! Jag o Miku träffades ju faktiskt en snabbis igår :)

Idag bokades också biljetter för mig och mamma till Ladies Night! Ska bli jätteskoj, vi kommer äta middag den här gången också :)


Kommentarer
Mamma

Ja tänk vilka infall man får ibland, men känner att jag behöver detta. blev förvånad att det fanns biljetter. Hade nog inte räknat med det.

Hoppas att du blir nöjd.



kramis

2010-09-25 @ 21:47:07
maria

Hej Marie! Har du fått jobb på mässan

älvsjö?



Heltid eller?



Kramar Maria

2010-09-26 @ 13:34:03
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0