Myskväll!

Vi har haft en jättetrevlig dag/kväll med Josefin och Cassandra.

Efter jag hade hämtat båda damerna på dagis tog vi oss till öppna där vi mötte Emelie med barnen. Det blev massa lek tills C kom och mötte upp oss, dp gick snabbt till affären och handlade lite till middagen.

Sen hem och fixade mat och åt. Sen har barnen bara busat tills alldeles nyss då de gick hem.
Elsa sover nu, somnade nästan på en gång! Hon har nog haft jättekul idag! =)

Nu ska jag förbereda inför imorgon då lilla oliwer kommer. Ska hinna duscha också =)


Kommentarer
Miku

Blir lite avundsjuk nästan :P

Vi får pallra oss iväg och bada nångång snart.

Och kolla torvallas hemsida innan.

Sara-Li kan nog ta ledigt en dag från dagis för att gå till badet =D

Så tar vi med fika. Kanske vi kan åka hem till någon och äta efteråt?

Kram på er! Hoppas du mår bättre nu? ;)

2010-10-14 @ 19:47:49
URL: http://www.miku-san.babyblogg.se
Emelie- 2barnsmamma<3

Jag gör gärna dina naglar! Jag har gjort ett par bröllopsnaglar förut och det blev jättefint:)

2010-10-15 @ 14:11:02
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0