Hemma

Va kul att så många kommenterade inlägget om dagis/förskola =)

Jag som sagt kommer alltid säga dagis! Thats it!

Men men, just nu är jag hemma i våran lägenhet och har tittat mig blind på vårt fina badrum! Det är helt underbart! Badkaret nästan lika fint som sofias, så nu slipper jag flytta in hos er ;)
I helgen flyttar vi nog hem igen och det ska bli så skönt att få sova i sin egen säng, att ha sina saker! Men först måste vi städa. Sen kan jag ju säga att Ikea har blivit min bästa vän igen ;) Tur att man fyller år och att det är jul snart... Fattar ni piken!?
Jag är såå sugen på att fixa och dona här hemma nu.


Kommentarer
Sofia Björk

Otroligt att det finns så mycket konservativa människor! Var sista gången jag läste den här bloggen!

2010-10-20 @ 17:25:31
Boel

Välkommen till verkligheten, synd att detta skall drabba den bloggande personen. Alla har vi väl rätt att tycka vad vi vill och det skall inte behöva drabba någon. Tycker synd om dig som tycker att vi andra är konservativa. Vi är nog alla stolta över våra yrken vad dom än kallas eller heter enligt dig.

Det finns saker i denna värld som är betydligt viktigare än om dagis heter dagis/förskola eller om det heter fröken eller pedagog. Varje dag får barn/vuxna cancer, många går bort snabbt eller får ligga länge och kanske lida.Andra drar ut i krig. Och då retar du upp dig på detta och beter dig som en barnunge (slutar att läsa denna blogg).

2010-10-21 @ 09:55:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0