Fullt upp!

Eller, ja, nu ljuger jag ju! Jag sitter i soffan och slappar, ska hänga upp lite tvätt snart, sen fixa mig och gå och hämta 2 små barn. Jag passa Josefin idag medans Cassandra är i skolan, sen kommer hon hem till oss och äter middag här =)
Så medans jag passar Josefin ska vi gå till öppna förskolan som jag brukade gå till med Elsa. Vi va där varje dag, ibland 2 ggr per dag och hade jätteskoj. Sen blev det ju fint väder och vi började gå ut och leka istället.
Sen började ju Elsa på dagis, så vi har inte vart där sen juni kanske.

Idag har jag världens jävla mensvärk! (för er som vill veta) Det gör såååå ont!

Nej men ska väl hänga upp kläderna, sen städa lite, tills ikväll.

Imorgon blir det barnvakt igen, fast åt lilla Oliwer som kommer hit kl 6 imorgonbitti, så ingen sovmorgonen för mig ;P Men sen blir det Ladies Night med mamma!


P.s Om 4 v är vi på Gran Canaria!


Kommentarer
maria

va kul e det så snart

Love M

2010-10-14 @ 15:50:31
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0