trött!

Det blev inte så mycket sömn inatt, elsa har strular hela natten. Nu idag va hon jätteslö och grinig så jag tog tempen och feber hade hon stackarn, 38.8 grader =( så hon har tillbringat dagen i soffan och bara myst med mig och sin mormor.

Vi skulle egentligen gått på halloweenfest på FT, Miku hade sytt 2 jättefina klänningar till flickorna, men nu blev det ju inte av...

Men efter lite mys så tog vi oss till min pappa där vi skulle bli bjudna på middag, Elsa piggnade på sig lite när hon träffa Pysen, men man såg att hon inte mådde bra.
Sen efter lite middag blev hon gladare, vilket jag förstår, för hon har inte ätit så mycket idag.

Imorgon är Tottes sista arbetsdag på 3 veckor, om 4 dagar åker vi! Herregud, vart har tiden tagit vägen?
Det som jag mest tycker är tråkigt är att jag kommer missa när J:s lillebror kommer till världen, men Cassandra har lovat att skicka en bild på den lille :) Ska bli så kul att snosa bebis igen, även fast det inte är ens egen. Men jag hoppas verkligen jag får nosa lite på den lille :)

Men nu är jag helt slut, Elsa har suttit fastklistrad på mig nästan hela dagen. Nu sitter hon hos Totte och tittar på Pippi på rymmen för andra gången idag :)



Kommentarer
maria

Kolla in bilderna från kvällen på bloggen min.

OPm vi inte ses innan du åker

Trevlig resa

Kram & hälsa familjen

Maria

2010-11-06 @ 20:46:20
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0