feberdam

Min lilla tjej har fortfarande feber. Idag har den vart uppe i 40 grader! Så jag ringde närakuten här och rådfrågade och vi fick en tid bara nån timme efter. Där tog de blodprov och halsprov men inget visade något fel. Så antagligen är det något virus eller tänder som spökar. Men man blir så jäkla orolig när hon inte äter ordentligt eller dricker som vanligt. Elsa är känd för att dricka vatten, och jätteduktig på att säga till när hon vill ha vatten, men inte de här dagarna. Tycker så synd om henne.

Imorgon är Totte ledig så det blir betydligt lättare, men jag har fått tillåtelse att gå på Vallas tjejkväll :) jag och Sofia ska dit och bli lite ompysslade. Ska bli riktigt skönt, med tanke på att jag inte nästa sovit på flera nätter och inte kunnat sova på dagarna eftersom hon sovit så oroligt. Men nu blir det lite lyx innan vi åker ;)

Nu ikväll har Elsa faktiskt busat lite och det känns bra, speciellt när hon skrattar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0