Dag 01-Mig själv!

Jag heter Marie och blir 23 år idag! (så grattis till mig!) Jag bor i Haninge med min sambo(snart make) och våran dotter Elsa som är född 22 april 2009.

Just nu jobbar jag på en festvåning/cateringfirma inne i stan och på Älvsjömässan på deras fast food och montercatering. Håller på söker ett riktigt heltidsjobb(så om du har ett, ge mig! Tack)

I Augusti 2011 ska jag och min sambo gifta oss,ska bli riktigt skoj och jag riktigt längtar till att bli en Andersson!
Så just nu håller jag på att fixa inbjudningar, tokläser bröllopstidingar och forum på interner, allt för att vara förbered inför vigsel och fest.

Jag är lite av ett kontrollfreak ibland, lite galen, enligt min sambo, men jag håller faktiskt med honom ;)
Han skulle beskriva mig som "tjejen som blev sur för att hon inte hade kläder till sin londonresa" och jag håller faktiskt med honom! Har världens kortaste stubin när det gäller saker här hemma! Är inte ett dugg stresstålig men så fort jag kommer till jobbet är allt tvärtom :O

Älskar rött och tror egentligen jag borde varit rödhårig istället för brunhårig ;)




Kommentarer
maria

O Grattis Marie

Hoppas din dag blir kanon

Kram Maria

2010-11-27 @ 18:52:15
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0