Träna, träna träna!

Det är så skönt att träna har jag märkt! Har tränat 2 ggr den här veckan, imorgon blir det min 3e gång.
Försöker att äta så nyttigt som möjligt, inte äta efter 19, så om jag blir sugen på något tar jag ett glas med vatten och limesaft. Suget försvinner på en gång! Jäkligt bra =)

Imorgon ska jag tillbringa morgonen på gymmet, sen vidare på gropen på picnic med Miku samt Sara-Li, så om ni är intresserade av att komma förbi, så är vi där vid halv 12 ungefär :) Ta med picnic!



Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

tack för din fina kommentar <3

å innerst inne vet jag ju att barn ramlar å d e så dom lär sej men ändå kände jag mig skit dålig att jag inte kunde "skydda" honom..jag har blivit jätte skyddande mot honom nu efter allt vi vart me om :(

2010-05-20 @ 12:05:37
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0