Fest + annat

Fredagen tillbringades på landet. Det va stor fest för Matte som hade fyllt 50 år. Det va jättekul och jätteskoj att träffa R, A och A igen. Det va verkligen jättelänge sen! Va inte jättebakis dagen efter, lite huvudvärk samt liote illamående, men det skyller jag på wiskyn som va det sista jag shotad innan jag började med vattnet. ;)

På lördagen slappade, fick en skön sovmorgon innan vi åkte vidare hem för att duscha och äta bakismat, sen vidare mot Bagis för att hämta Elsa.
Hon hade vart jätteduktig och sovit hela natten, sen gett de sovmorgon till halv 10! Suck, varför gör hon aldrig det hemma. Sen åkte vi tillbaka till landet och sov där.

Idag blev det träning igen, jätteskönt! Sen en lite prommix samt så låg vi ute i skuggan, eftersom det har vart så fint väder men jättevarmt! Jag har verkligen längtat efter solen!!
Sen blev det kycklingsallad till middag, yumyum!

Imorgon fortsätter träningen, Afrodans kl 12, ska bli skoj. Sen får vi se hur vi tränar mer. Har fått massa träningskompisar =P Robin, Jessica samt stephanie.

På måndagar har jag bestämt med R&J att vi ska träna, det kommer bli jätteskoj! Vi garvar alltid så mycket :)

Nej men nu ska Elsa sova, jag ska nog bada.. tudelooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0