tiden försvinner

Tiden har verkligen gått fort! Jag har haft fullt upp och varit helt slut på dagarna!

Kryssningen blev lyckad, även fast den blev lite föör lång. Redan när vi skulle hämta biljetterna fick vi reda på att vi kunde bli 12 timmar försenade, men vi gick på ändå, vilket jag småångrar lite, men det va trevligt. Jag hade kul och blev full på fredagen och hade riktig jäkla migrän på lördagen.
På söndagen när vi kom iland stack jag till jobbet på en gång så det blev en låång dag :)
Kom hem och pussade på min familj, sen deckade vi alla tidigt i våra sängar...

I veckan har jag vart på öppna förskolan flera dagar, jag trivs där. Jag har anmält mig på babyrytmik så nästa vecka kär vi igång och kör 7 gånger :)
Jag har dessutom hunnit jobba en dag, samt vart hos Berit och fikat.

Dessutom börjat med nutrilett! Nu ska jag ner!! Men nu har jag också en anledning.

Imorgon får vi se vad som väntar, städa lite.



Elsa har äntligen lärt sig klappa händerna :) haha inte en dag för tidigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0