Helgmys

Helgen har vart full med äventyr! =) Vi har myst och haft roligt.

I går va vi i Upplands väsby på barncancer föreningens vinterfest där Ajja Bajja band va och uppträdde. Elsa tyckte det va asläckigt. Vi åkte därifrån med 2 fina barnstolar, 1 planch, 2 ljuslycktor, 2 filmer samt lite annat från loppisen, Elsas morfar va så snäll och köpte 20 lottor just så vi kunde vinna stolarna till Elsa.

 

Idag har Totte jobbat, så nu är han ledig på fredag vilken är jätteskönt!

Så idag fick vi gå på babysimmet själva, det va sista gången. Det gick jättebra, barnen fick testa flytväst samt åka rutchkana, Elsa hatade båda medans Leon älskade rutchkanan ;)


Leon när han plaskar i

Nu ska jag packa ner alla saker jag behöver imorgon, först står träning på shcemat sen måste jag åka iväg till jobbet på en gång. Så det blir inte så mycket tid med Elsa, eftersom jag ska lämna iväg henne till barnpassningen. Hoppas det går bra :)



Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

har du börjat jobba nu eller?

har ni funderingar på att skaffa en till snart?

kramis

2010-03-21 @ 22:08:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
maria

Du var saknad i måndags!!



Kram Maria

2010-03-23 @ 16:13:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0