GAHH!

Vilken natt! Vet inte vad som är fel på mig. Kunde inte somna igår, utan hade en låt på huvudet, som gick om och om hela tiden. Sen lyckades jag somna i ca 2-3 timmar och vaknade med en annan låt på huvudet, som va lika dålig som den första. Sen kändes det som en liten gubbe studsade runt i kroppen, det va verkligen jättejobbgt!

Idag har jag hjälpt Steph att passa Liam medans hon fixade håret, det blev jättebra! Sen hem och fixade maten till Totte o mig, blev köpta köttbullar, pulvermos sam köpes brunsås. Vi va lata idag ;)

Det är ny månad, jätteskönt, bara ca 8 v kvar tills Elsa blir 1 år :)



Jag är verkligen glad att jag har Totte. Han är underbar, omtänksam, speciell helt enkel. Det går inte att förklara hur mycket jag älskar honom, det är enormt!

Nu ska jag slumkolla på till DH, sen sova :)


Kommentarer
Boel

Ja du min kära dotter. Du har verkligen kammat full pott på Totte. Han är verkligen en underbar person, lugn och sansad. Underbar med sin dotter.

Man kan inte annat än att bli glad.

Skall bli så kul att ha Elsa på fredag.

2010-03-03 @ 09:25:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0