uppdatering...

Oj, det va ett tag sen jag uppdaterade. Dagarna har vart fullspäckade ända sen i fredags, då som sagt vi va hemma hos Tottes föräldrar och åt.

I lördags va vi barnfria, så jag och Totte fixade iordning en 3 rätters meny och åt och hade mysigt.


Förrätten blev en avokadosallad med halomi, sen ville Totte ha vinbladsdolmar och självklart fick han det! =)


Varmrätten blev kyckling med ugnsstekta grönsaker samt pasta med gorgonzolasås.

Efterrätt blev bananasplit. Den första är min och andra Tottes, vilken ser godast ut? ;)
Sen blev det lite vin och några drinkar, kan säga att vi gick och la oss lite salongsberusade..

Söndagen tillbringade jag med att hjälpa min granne, sen kom jag hem och möttes upp av en glad Elsa som kommit hem från mormor och morfar där hon hade sovit över.

På måndagen var det självklart sångstund, men denna gång i FT lokaler där de bjöd på glass och kaffe, sen tillbringade jag resten av dagen med att gå run ti centrum, eftersom Elsa sover så bra i vagnen ville jag inte riskera att väcka henne när jag bar upp vagnen för alla trappor. Mötte C och J med barnen och kollade runt lite med de innan TOtte hämtade upp Elsa och mig för att storhandla.

I tisdags åkte i med mammagruppen till barnadiset i Högdalen, va helt OK, bara cafét som söööög!

Idag skulle jag jobbat min första kväll, men Elsa har blivit sjuk, så hon har hållt oss vakna hela natten. Men vi misstänker öroninflammation, så jag förstår att hon inte velat ligga ner, för det har ju gjort ont!

Nu väntar vi bara på att vårdcentralen ska höra av sig, så hon kan få pencilin.



Kommentarer
Boel

Hoppas att ni får medicin nu så att det går över och allt kan gå tillbaka till sin vanlig lunk.

Krama om mormors lilla sockertopp. Att ha ont i örat är inte alls kul, varken för det lilla knytet eller för föräldrarna.



kramiz

2010-01-20 @ 15:11:30
Nadja

Skönt att få lite par-tid! Det håller jag på att planera (utan mannens vetskap!)

2010-01-20 @ 22:11:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

ja verkligen å d går rätt mkt blöjor me ;)



hur ere med er?

kram

2010-01-21 @ 11:44:41
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0