Torsdag

Elsa hade självklart öroninflammation, så nu är det penicilin i 5 dagar, men hon är såå duktig när hon får den :)
Det enda problemet är hennes matlust som är lika med noll, idag har hon fått i sig välling, lite grött med frukt i och en halv burk mat, och hon brukar äta 2 burkar mat i vanliga fall... och en hel portion gröt, nu blev det en halv. Hon behöver vekligen inte gå ner mer i vikt, det är rättare sagt tvärt om! senast vi va och vägde henne förra veckan vägde hon 7.6 kg.. =(

Idag har vi haft jättetrevligt, trots att varken jag eller Elsa sovit så bra inatt, gick vi till Berit och fikade, Elsa fick träffa katterna och hon blev så glad! Hon verkligen älskar djur, skriker glädjeskrik när hon ser de :)
Efter det blev det en tur till Centrum för att shoppa lite ;) hittade 2 nya dreggelhakklappar, samt ett jättetufft hårband.. sen handla jag lite smågrejjer till Tottes jobbarkompis, som fick barn hörom veckan. Hon bor jättenära oss, så vi skulle egtnligen gått dit idag för att kika på bebisen, och dreggla lite ;) men eftersom Elsa har och är lite småförkyld ville vi inte smitta lilltjejen...
Så jag gick till FT, där de hade gäster från någon Order som bidrar med lite pengar till de. Där bjöds det på mat, yuuum! Elsa var med en stund, sen kom Totte och hämtade henne.

Det va iaf kul, jag har saknat vissa grejjer, och det va kul att skratta och kunna prata småsaker med dig igen =)

Imorgon ska jag ut med jobbet, men jag tänker ta det lugnt, sen blir dte nog en tidig kväll.


Kommentarer
stephanie

jag med ;)

2010-01-22 @ 17:49:57
URL: http://ickiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0