Tisdag

Snoret bara rinner från min näsa! Kom hem igår från Farsta och kände mig inte direkt kry, lite småont i halsen som bara hade kommit, poff!
Sen inatt har jag inte sovit en blund nästan, haft ont och varit toktäppt i näsan, men det var bara att gå upp kl 8 imorse när Elsa vaknade med världens vackraste leende!

Så idag har det vart en slappdag, skulle egentligen jobbat, men det blev inte av då jag hade feber inatt och imorse.. =(

Under dagen småbusat lite, tittat på tv och haft min pappa på besök, han kom med sushi! I love it!
Sen kom Tottes mamma och hämtade Elsa, då hon skulle tagit henne när jag jobbade. Men hon va så snäll och tog hem Elsa till sig en stund, så jag kunde vila och Totte ta tvättstugan. Så nu är allt tvättat och det är jätteskönt!
Dessutom har vi fått upp 2 hyllor i vardagsrummet, det blev perfa!

Bjuder på bilder från igår på tuben :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0