Lunchbjudning

Idag har Jessica med familj samt Cassandra med familj vart här och ätit tacos. Jättekul! Det va trevligt med lite sällskap, har verkligen tröttnat på att sitta hemma. Så nu ska jag göra saker varje dag! Sen försöka gymma 2 gånger i veckan. Får se hur allt går ihop, med tanke på att jag ska jobba 2 dagar i veckan. Max 3 gånger, men aldrig flera dagar irad. Vill vara hemma med min familj ovh träffa kompisar :)

Imorgon blir det årets första sångstund :) sen ska Miku komma hit, får se vad vi hittar på :)
Sen på kvällen drar jag till gymmet på cirkelträning samt afrodans. Kanske kör ett pass på gåbandet :)

Nej nu blir det mys framför Wallander med Totte, sen sängen! För jag har verkligen längtat efter den, även fast jag och Elsa tog en 1½ timmes powernap när de andra hade gått ;)



Kommentarer
Lucia

Vill du att jag skickar den till din mail ???



Kram/ Lucia

2010-01-11 @ 09:35:46
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0