Hemmadag

Elsa sover lite, vi har en hemmadag idag. Känner mig inte riktigt frisk, hade nog lite för lite kläder på mig igår.. suck! Men det är skönt med hemmadagar också =) Även fast jag måste stressa i mig mat och sådant haha!
Men det kommer bli skönt sen när Totte kommer hem :) Då kan jag slappna av lite mer..  men det känns som en evighet innan han väl är hemma, ca 2½ timme! Och då kommer han med sushi till mig ;)

Jag har hunnit plockat lite, nu när Elsa äntligen sover! Men jag vet, sen när hon vaknar kommer hon riva ner allt igen ;)



1. Elsa har vart framme :)
2. Sen kryper hon iväg till sitt favvoställe, datorn!
3. Lilltjejens outfit idag,
Grön body från HM
Byxor från Mykidoo

Byxorna är i strl 74/80 och sitter perfekt! Va hände med min dam som 50 kläderna va förstora på?!


Kommentarer
stephanie

oj oj som hon växer!!!

2010-01-07 @ 14:58:24
URL: http://ickiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0