Barnfria..

Elsa åkte precis, och kommer hem imorgon! Jag har blandade känslor inför en natt utan henne...
Jag kommer sakna henne otroligt, ligga och snosa på henne är en av de bästa sakerna som finns! Men samtidigt, va skönt att få sova en heel natt, att få sovmorgon, eller att iaf få vakna utvilad, som en ny människa!

Vi får se vad vi hittar på ikväll, antagligen en hemmamys kväll, ska se om vi ska åka iväg och köpa mys inför kvällen, eller bara om det blir god mat :)
Det jobbiga är att vi inte har något rött vin hemma! Eller jo, vi har ju 5 flaskor ;) men jag tycker om flaskorna då på 3 av de är det djurmönster och de 2 sista är från Tallin, med chili på. Och de vill jag verkligen inte dricka föräns jag vet att någon ska till Tallin och vill köpa sådan flaska till mig ;) I-landsproblem?!

Igår var vi hos Tottes föräldrar och åt middag, det blev en tidigt, men trevligt kväll. Vi överaskade de med en flaska mousserade och de fick vara med när vi satte på oss ringarna.

Nej nu ska jag faktiskt gå och pussa lite på min fästman, (wow) Sen blir det ett nyp i bröstvårtan!


Kommentarer
Love Oliwers mamma

Ja då ses vi där ;) kram Love

2010-01-19 @ 09:00:37
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0