Nya tag

Har ju direkt inte uppdaterat ordentligt på ett tag, men jag har verkligen inte haft lust eller tid. Elsa tar mer och mer tid på dagarna. Hon rör på sig som bara den, så man måste vara redo att fånga upp henne ibland.
Hon har börjat smått att släppa taget om bord och andra saker, sen idag ställde hon sig upp själv, utan stöd! Självklart missade jag det och Totte fick the moment ensam med henne =(

Vi har som sagt haft fullt upp med att träffa folk, jag försöker göra saker hela dagarna för att inte tråka ut damen. Speciellt de dagarna vi fått sova dåligt. Då vill jag verkligen ha något att göra för att slippa ligga i soffan, och underhålla henne fast jag inte orkar.

I fredags va vi i Årsta, vi hade barnvakt under natten.
Middagen va jättemysig, men jag, blev lite för full, även fast jag inte drack mycket. Men det blev som det blev, sen iväg och jobba på lördagen,m en jag va inte bakis som tur va! Men det va ett fint bröllop, längtar till mitt egna, men det får bli senare :)

På söndagen blev det babysim, jättekul som vanligt, denna gång blev det ett nytt sätt att dyka på. Mycket bättre, Elsa gillade det.

Idag har vi tillbringat dagen i Valla på sångstund, sen i Handen med Stephanie och Liam. Vi gick och hälsa på Janne i butiken och där bjöds på kaffe. Alltid lika trevligt!

Sen blev det lite småstressigt till gymmet, körde lite maskin idag, ca 40 minuter, blev inte så mycket, men jag får ta igen det på torsdag ;)



Imorgon blir det att gå upp tidigt, iväg till Karolinska med min mamma som ska passa Elsa. Jag ska på GUCH-mottagningen och kolla hjärtat efter cellgifterna.
Men det känns sådär att lägga ut 320 spänn på det.

Nej men nu ska jag torka lite innan jag ska pussa på Totte :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0