Helgen

Helgen har vart sådär, I fredags va Totte ledig, så det va jätteskönt, lite avlastning är något man behöver ibland. Jag älskar att han är ledig visssa fredag, visst att det gör att han måste jobba någon söndag.

I fredags va vi igång hela dagen, första turen blev till Som en saga, en secondhandbutik bakom bussgaraget. Där hittade jag massa jag ville ha, men det blev en overall för 80 kr samt en leksak för 200 kr :)

Sen vidare mot Kolatorp där Pysen skulle undersökas, min lilla kille har bara blivit mindre =( Men det blev blodprov på honom, men de hittade inga fel.. suck! Så mamma och pappa har fått tagit avföringsprov på honom, 3 dagar i rad!

Efter det blev det en tripp till en annan secondhandbutik i Västertorp, där vi hittade en skötväska, en babybjörn =) JÄTTEFIN! samt en kläning och en hakklapp.

Vi tillbringade kvällen i Bagarmossen hos Jennifer och Kicki och hade jättetrevligt!! Där bjöds det på snittar, vi va lite försökspersoner. Allt va jättegott och vi kom hem runt halv 12.

I går tillbringade vi nästan hela dagen på landet, jag fick sovmorgon, vilket behövdes!

Idag har vi vart på babysim, Elsa va inte på humlr. Hennes tänder stör henne rejält, så hon vägrar äta =(



 

Elsa med sin nya leksak :)



Kommentarer
Mormor

Stackar lilla gumman som har ont i sin mun. Tycker så synd om henne, men vi vet alla att det kommer att bli bra bara dom där små gaddarna kan komma fram någon gång.



kramis till er alla tre

2010-02-28 @ 19:30:57
Emelie

Hej! Det hade varit hur bra somhelst men jag är i princip orörlig just nu. Sen har jag ingen barnvakt, Björn är inte hemma förrän 16.30 och jag mste ju hämta från dagis klockan 14.00. Tråkigt:(

2010-03-01 @ 21:27:17
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0