Heaven!

Man känner vekligen av när man sovit några timmar extra än vanligt! Inatt sov Totte på soffan, så han fick sova några timmar innan han skulle till jobbet. Jag och Elsa fick dela på 180 sängen, vilket va skönt!
Jag och Elsa fick också sova några extratimmar, vilket gjorde att hon vakna halv 8 imorse! Så istället för att gå upp hämtade jag en låda leksaker som hon lekte med ca 30 min innan hon tröttna på det och ville upp...

Vi har hunnit med rätt mycket i veckan, träffat Steph o Liam och va i Farsta med de. Där shoppade jag det sista till inbjudningskorten.
Idag träffade jag Zandra från BVC. Hon övertalade mig att gå till öppna förskolan, där de gjorde fotavtryck idag. Jag hann inte göra det på Elsa, utan det va en annan mamma som gjorde det med Elsa, medans jag sprang till Centrum för att handla en ny body, eftersom Elsa hade bajsat ner den andra. suck!
Men det är nog klart nästa vecka, ska bli jätteskoj!
Sen när vi kom hem gjorde jag hemmagjorda köttbullar, med sås och kokt potatis till. Jättegott! Elsa fick också äta av det.
Vi delade sakerna i små bitar, sen fick hon plocka det hon ville ha. Ärtorna jag hade kokat till henne va populärast, de letade hon länge efter :)

Imorgon ska jag träffa Miku, får se vad som händer :)


Elsa växer och växer! Hon veta tt strumpan ska vara på foten och försöker sätta på sig den när de åkt av, men det går inte så bra. Sen vet hon att dockans mössa ska vara på huvudet och försöker sätta på mössan på dockan. Haha!
Jag älskar den ungen!!



Kommentarer
stephanie

jag vet de gumz men det hade vart kul....

2010-02-19 @ 08:49:49
URL: http://ickiz.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

ja d har vart rätt mkt nu :( å d har vart hemskt att se vincent såhär :(



röntgen visade inget så jag går under utredning för min läkare släpper mej inte eftersom proverna visade att något är galet

2010-02-20 @ 07:37:07
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0