Fixardag

Idag bordet det egentligen vart en fixardag, men jag är så trött! Elsa och min täppta näsa har hållt mig vaken halva natten. När hon inte va vaken, va jag så täppt att jag inte kunde andas, och när hon väl va vaken, så grät hon eller gnällde hon.

Samma sak igår, hon gnällde 90% av hela dagen! Ingen dög, hon ville inte äta, inte sitta på golvet, inte sitta hos oss. INGET! Både jag och Totte höll på tappa förståndet. Men idag är det lite bättre, som tur är, med tanke på att jag är själv med henne.

Jag har fixat lite, dammat det som syns. Jobbigt när solen skiner in, man ser allt!! Sen har jag möblerat om Elsas rum inför nästa helg. Då hon ska sova där inne. Vi har prövat nästan allt innan, för att få henne atts ova på nätterna. Här är det sista! Om inte det funkar vet jag inte vad vi ska göra =(

Sen så va Elsa jätteduktig idag, ställde sig och gick med gåvagnen alldeles själv! Annars har vi behövt ställa henne mot den så hon ska gå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0