Euuuhh

Veckan har mest varit kaos! Totte och jag har fått sova ca 2 timmar per natt, sen har båda vart igång hela dagarna, så i Torsdags tog det stop för mig. Jag började böla för allt! Haha, jag va så trött att det går inte att beskriva.

Vi har haft fullt upp, vart på sångstund, öppna förskola och umgåtts med folk. Så det har vart skönt atts lippa sitta hemma och bara göra inget.

I torsdags fick jag också en jätte god nyhet, måste tacka mamma för att hon har tjatat på mig att skicka in papper för ärret efter porten, för jag fick verkligen behövliga pengar för det!
Så igår blev det att gå upp till centrum, köpa nya jeans till Totte samt småsaker till lägenheten som jag dregglat efter ett tag ;) Jag fick 2 st klänningar/tunnika
Så nu väntar jag bara på resten av gardinerna, sen blir det fix här hemma!
Sen blev det en storhandling, vi handla för ca 2000 kr! Kändes bra att saker hemma, vi fick med oss massor! Barnmat och annat :)
Sen på kvällen hade vi barnfritt så det 3 rätters med toast skagen till förrätt, fläskfile till varmrätt samt chokladmousse till efterrrätt, sen en god drink senare på kvällen.

Men sovmorgon blev det inte, hmpf vaknade 9, pigg! Jag ville ju sova längre!! Men men det blev iaf en lugn natt, utan skrik från Elsa.

Min mamma och pappa kommer med henne lite senare, saknar henne faktiskt :)


Kommentarer
Love Oliwers mamma <3

Hej :)

jahaa okej ..va dåligt

kram Love

2010-02-13 @ 15:37:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0