100215

Jag förstår inte hur ungen kan vara så pigg kl 8 på morgonen, men imorse lyckades jag halvsova medans hon satt i sängen och lekte, klättra på mig och skrek dadda. Haha! Så det blev en halvtimmes extra sömn, vilket behövdes. Sen upp, för vi hade lite halvbråttom till sångstunden, hade tänkt och vara där tidigare, eftersom jag skulle hålla i den idag, men kvart i 11 va vi där! Suck, det där med planering va inte min grej imorse :P

Sångstunden va som vanligt roligt, bara lite människor, tror många är sjuka nu. Men efter blev det lite fika och prat, sen gick jag och Tiina på långpromenad till en seconhandbutik vid bussgaraget. Hittade massor som va bra! Bla en sittpuff som fick följa med hem. Det kommer bli mitt stora projekt, att klä om den :) ska handla tyg och sen fixa. det kommer bli jättebra!

Imorgon ska jag ta mig till en annan seconhand, i närheten, där de har barnkläder, leksaker samt möbler. Kanske hittar jag det jag vill ha ;)

Känner mig faktiskt jättetråkig när jag skriver, inläggen handlar inte om något speciellt, utan det blir mest svammel. Så egentligen borde jag bara sätta mig ner och låta fingrarna styra allt. Vem vet vad de inläggen kommer handla om.
Men jag vill verkligen skriva om bra saker, inte bara om vad jag gör, utan vad jag tycker och tänker om vissa saker. Jag vill vara brutal, ärlig.
Jag vill skriva om saker som intresserar andra och insperera andra.
Vi får helt enkelt se om det kommer imorgon, annars blir det en annan dag.



Kommentarer
Ellinor

Jag vet att Therese stängde sovrumsdörren,la sig på golvet och lät Kim röja runt,på så sätt fick hon en del extra (halv)sovtimmar.Snygg puff,den kommer att bli fin att klä in.Ha en bra dag och kom i håg,du är en BRA mamma/kram Ellinor

2010-02-16 @ 09:08:26
Emelie- MammatillC

Å tack för dina värmande ord Marie! Det är sant som du skriver, ibland måste man få ventilera lite så det inte rinner över. Såg att ni har jobbiga nätter, förstår att det måste vara skitjobbigt. Det har vi också fått här hemma sen dagis drog igång, men jag hoppas att det blir bättre snart. Vi får peppa varandra helt enkelt!:)

2010-02-16 @ 09:47:14
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0