090201

Måndag och ny månad. Hjälp vad tiden går snabbt! Jag hinner inte med egentligen!

Idag stod sångstund på schemat och jag och Elsa höll i det. Allt gick jättebra, och det va faktiskt kul! Efter det stannade jag kvar en stund i kyrkan och pratade med Maruia, samt Malin(?) en av ungdommarna. Elsa riktigt älskar henne! Haha!

Sen kom vi hem och vilade lite, Elsa har vart jättegrinig hela dagen, jag hoppas det är tänderna!
Måste komma igång! Så nu har jag bokat upp mig på pass och jag ska gå! JAG SKA GÅ! Så imorgon sitter min pappa barnvakt, eftersom de inte barnpassningen har så bra tider.. suck! Men det är det billigaste alternativet just nu att gymma där. Har verkligen inte råd med SATS =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0