Trött!

Middagen står inne i ugnen, Elsa är hos farmor, Totte jobbar och jag är helt slut!
Ska lägga mig ner och vila ett tag, har typ inte sovit en blund inatt. En liten dam smög in till oss i natt, har bara väntat på det. Så hon har legat och vridit och vänt på sig hela natten.. suck och skulle upp kl 4 inatt! Vad har hänt?! Andra natten irad hon ska upp och se Pippi kl 4 på natten! Ingen vill upp då!
Men efter lite tjat somnade hon om och vaknade 7 imorse.. suck =/
Klockan 9 va min mamma utanför dörren, bara iväg och storhandla bland alla människor, blev massor, för ca 1700 kr... gaah allt är såå dyrt!
Men vi ska testa strl 6 på blöjor nu, va hände med den lilla som hade mini bara för 20 månader sen?!

Ska iväg på glöggkväll hos N&D i Årsta, Totte hämtar mig vid 17tiden, då ska jag vara fixad, utvilad och mätt!

Vi hörs!


Kommentarer
mamma

Tack för en bra dag på ICA MAXI hoppas att Ni får en fin kväll hos Nicke och Denise.



kramis

2010-12-18 @ 22:51:35
maria

fullt upp

Kram M

2010-12-19 @ 17:36:29
URL: http://iahoglund.blogg.se/
maria

Vi ses i morgon!



Kram, hälsa alla i din fam

God Jul



Kram Maria

2010-12-21 @ 18:45:22
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0