tråk

Middagen står i ugnen, potatisgratäng och till det blir det fläskfilé och bea samt en sallad till, yumyum! Kanske ska koka lite broccoli till?

Idag har jag faktiskt inte gjort något, jo körde en runda med dammsugarn, och läst lite... Ge mig ett jobb!!
Hämtade Elsa vid 2, möts av en gladfis, som vanligt! Hon verkligen älskar dagis och sina fröknar!
Hem och titta på Pippi.. hm. imorrn slipper jag det! Nu sitter hon fastklistrad framför Emil, hoppas att alla Astrid Lindgren blir favorit och inte bara Pippi. Tur att hon ska få alla avsnitt i julklapp, annars hade vi nog gått och självdött här hemma ;)

Imorrn ska jag faktiskt ta det ännu mer lugnt, Miku och förhoppningsvis Amina kommer förbi, Miku har lovat att göra världens godaste tårta, självklart tackar man inte nej till den ;)


Kommentarer
maria

Ha inte tråkigt!

Puss O Kram

Hälsa tjejerna i morgon

Kram Maria

2010-12-03 @ 19:05:38
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

köpte dom på pirajja.se

antar att du mena va som hände me lucas i one tree hill :) han å peyton har flyttat från tree hill så man ser inte dom lika mkt i serien tyvärr :(

2010-12-05 @ 08:46:59
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0