Skinkan

Fullt upp som vanligt, eller nja, men Totte är ledig den här veckan, så vi har myst och fixat här hemma.
Alla julklappar är inhandlade, all mat inhandlad. Jag har fixat inlagd sill och inlagda morötter med smak av ingefära till de som inte äter sill, eller till de som tycker om det ;)
Våran skinka kom precis ut ur ugnen och på torsdags ska rödbetssallad fixas.

Elsa sitter och myser med Totte framför Playhous disney, som slutar nu och hon ska sova, förhoppningsvis hela natten! Hon har strulat nu i några nätter, hostan stör henne och vi får lura i henne hostmedicinen, men än så länge har det funkat!

Imorgon ska jag iväg på coachsamtal i gamla stan, sen vidare till mitt jobb och hämta lite kött till nyår, har beställt lite lamm därifrån, billigare blir det! Sen hem och mysa med familjen :)

Nej nu ska jag mysa med min man, vi ska smaka på skinkan med lite julmust ;)


Kommentarer
mamma

Gud vad mysigt det låter, själv skall jag bli av med mitt onda och försöka göra mysigt här hemma, det är svårt i år. Men jag kommer nog igång. Alla klappar är i alla fall klara.



kramis

2010-12-21 @ 19:48:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0