mysvecka

Dagarna går så fort och jag hinner inte riktigt med. Nu i veckan är jag hemma med Elsa för vård av barn, hon har vart dålig i magen i flera dagar och jag vill verkligen inte skicka henne till dagis där det går magsjuka,  så vi är hemma och myser hela dagarna. Tittar på Pippi och idag lyckade jag faktiskt få henne och se Shrek 1 och 2! Helt otroligt! Hon tjatade lite ibörjan efter Pippi men allteftersom det blev spännande tystnade hon.

Sen har vi lekt med lera och bakat pippi pepparkakor, blev bara en plåt, sen tröttnade hon och morfar kom förbi, då blev ju han det roliga som hände.

Men nu är iaf julkorten skickade, blev 30 st! Herregud! Jag trodde verkligen inte att vi skulle komma upp i så många, men det är ju släkt och viktiga vänner som får, och det har man faktiskt många av :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0