Julbord.

Fullt upp här, eller nja.. jag har bara inte lust att sitta vid datorn egentligen! Jag behöver få mer tider från jobben!

Men, ikväll blir det julbord, ska bli jättetrevligt, Elsa ska vara hemma med sin morfar hos oss, de ska väl titta på pippi och bara ha en morfar och Elsakväll! Sen kommer vi hem till henne. Har kommit in i en period, där jag bara vill umgås med henne och krama henne hela tiden! haha och hon kramar gärna tillbaks.. mysunge!

Måste börja fixa mig nu, min pappa kommer om 30 min :)


Kommentarer
mamma

ha det så bra och trvlig ikväll på ert julbord

2010-12-10 @ 14:52:23
maria

mysigt!



Bra med en snäll morfar.

Kram Maria

2010-12-10 @ 18:34:23
URL: http://iahoglund.blogg.se/
maria

vart fick du jobbet?



Kramizzzzzzzzzz

M

2010-12-10 @ 20:47:56
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Stefan Johansson

Vi hade en morfar och Elsa kväll där vi tittade på Pippi, lekte, åt mat, såg på Pippi en stund till innan Elsa fick sin välling och efter det ville hon sova i sina föräldrars säng. Hon somnade där. Jag bar över henne strax innan hennes mamma och pappa kom hem.



Morfar

2010-12-27 @ 19:36:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0