Hmm!

Det gick bra hos tandläkarn, hennes tänder håller på växer ut, därför blöder det lite(mycket). Tyckte bara jag blev dumförklarad hos både vårdcentralen och hos tandläkarn! Jag är ingen expert, men jag vill ha koll, så Elsa mår bra och självklart kollar jag hellre en gång för mycket och är helt säker på att hon mår bra!

Men men, i helgen, är inte pepp på helg alls! Eller ja inget just nu, söker jobb på jobb, men inget hör av sig. Eller jo på Onsdag nästa vecka ska jag på en intervju, så jag hoppas jag får det! Och det skulle vara plus på en heltid!

I helgen skulle jag ha tjejkväll, men som det ser ut nu, kan typ 2.. så jag dissar nog den iden helt och slappar hemma med en flaska vin själv, eller något... Totte ska iväg till en kompis på glöggmys, jag är inte pepp alls och han ska få träffa sina kompisar självklart!

nej men nu ska jag rycka upp mig, borsta tänderna och mysa ner mig med min nya bok som jag fick i födelsedagspresent!



Kommentarer
Miku

Jag kommer gärna ändå om jag får.

Vi kan mysa ändå och bara softa.

Jag kan göra en maffig chokladtårta - bara till oss =)

Kram!

2010-12-02 @ 22:10:00
URL: http://www.miku-san.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0