Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar har alltid funnit för mig och min lillebror, ibland lite för mycket. Så vi båda kan vara rätt bortskämda ibland.

Jag är väldigt lik min pappa i humör, båda har lika kort stubin som tålamod. Det fick jag höra ofta när jag va liten, du är så lik din pappa. Och jag va en pappastjej när jag var mindre, han jobbade väldigt mycket natt, så han följde alltid med på olika utflykter med skolan.

Nu är jag mammas tjej, jag måste ringa henne flera gånger per dag, bara för att säga hej. Det har blivit en vana. Så nu ringer jag runt 9, när jag vet att hennes telefontid på jobbet har öppnat, sen ibland en till gång under dagen och sista gången innan Elsa går och lägger sig.

Men jag är stolt över mina föräldrar, de har tagit sig över mycket, bara nu på den senaste tiden.



Kommentarer
Mamma

Underbara Marie, du har gett mig så mycket glädje och det är helt underbart att vara din mamma och att få vara mormor till den underbara Elsa

2010-12-01 @ 15:04:49
maria

2010-12-01 @ 15:12:28
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se
Stefan Johansson

Underbara Marie, du har gett mig så mycket glädje och det är helt underbart att vara din pappa och att få vara morfar till underbara Elsa. Bättre dotter än dig kan man inta ha.

2010-12-01 @ 21:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0