torsdag

vilken natt! Elsa har sovit oroligt hela natten. Vaknat varje halvtimme- timme och det har vart jättejobbigt! Vid 3tiden kom hon in till oss och då gick Totte till soffan och sov, men jag fick tyvärr inte sova. Elsa va jättegrinig. Tillslut fick hon välling och somna nästan direkt efter men sov jätteoroligt!

Vi som hade vant av henne välling under natten.. men men, det kan ju vara så att hon gör av med massa energi på dagen.. aja.. får se hur denna natt blir. Imorgon börjar hon vid 9-tiden och slutar 14.

Sen nästa vecka börjar hennes fasta tider; 7-14. Vi har kommit överens med dagiset att det va bäst så, eftersom när jag jobbar så är det kväll och jag kommer hem sent. Medans Totte som ändå åker till jobbet kan ta henne och lämna och så hämtar jag. Jättebra :)

Imorgon ska vi lämna henne direkt på morgonen och efter det drar jag iväg och tränar.


Kommentarer
Ellinor

Det är jättevanligt att små barn sover oroligt under inskolningsperioden,dom får ju massor av nya intryck.Min enda tröst är att det går över,kämpa på!Kram Ellinor

2010-08-20 @ 08:54:47
Lucia

Va roligt =) Hoppas ni plusar då...När vet du om du är gravid eller ej ?

2010-08-20 @ 16:20:38
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Mormor

Vadå, skall det bli en till eller?

2010-08-21 @ 11:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0