Snurr

Har skrattat åt Elsa hur mycket som helst ikväll, hon har snurrat och snurrat tills hon blivit yr, sen snurrat ännu mer. Hon är lite förkyld, stackarn, men är pigg ändå.
Dessutom jättemammig! För en gångs skulle! Gissa vem som blev förvånad när hon bara ville leka med mig, jo jag! Nu sitter hon och tittar på Händige Many med Totte och är såklart helt inne i det :)

Idag började jag jobba på mitt nya jobb, på Stockholmsmässan och det va jättekul, trots att vi bara hade lätt genomgång och fick prova på det vi i fortsättningen kommer göra.
Arbetsuppgifterna vi har är att ta hand om de i montrerna under mässorna.
När vi kommer dit på dagarna får vi en pärm med P.M som vi under dagen ska fixa iordning för att sen köra ut på den tid de vill ha. Idag fixade jag och en annan tjej iordning 3 P.M och det va kul, lite klurigt då vissa av de är på engelska och dessutom vissa av de ska ha massa mat!

Eftersom vi har hela mässan är det alla 3 salar vilket blir ett jäkla spring och det är jäkligt skönt, Gratis motion ;)!

Imorgon och på måndag börjar jag 07:30, vilket kommer vara dunderjobbigt, men det ger pengar :)
Så imorgon ska min mamma och pappa ta Elsa eftersom Totte ska jobba och sen vara ledig på måndag, då jag ska jobba :)

Dessutom har Elsa lärt sig iaf 2 nya ord den här veckan, Gurka och Farfar. Hon försöker säga fjäril. Haha :)

Nej men nu ska jag mysa lite med familjen innan jag ska sova, hoppas ni har en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0