Missat

Va ett tag sen jag skrev, har jag märkt. Men men vi har haft fullt upp.

I helgen träffade jag Jennifer som sov över här från fredag-lördag. Vi käka tacos och satt och tittade på nostalgifilmer; Fucking Åmål och Föräldrafällan. Rikitgt kul!
På lördagen hämtade Totte mig och vi åkte ut till landet och hade kräftskiva. I sista minuten så bestämde vi att Elsa fick tillbringa natten hos min mamma så jag och Totte kunde ha en sista kväll med lite alkohol innan våran nya diet börjar. Vi hade kul. Det drack väl lite mycket. Jag stukade foten på svartrundan så jag har lite ont ännu. Men jag va inte så värst bakis dagen efter, bara seg. Vilket va skönt med tanke på vad jag blandade :)
Men det va kul att träffa Regina. Vi träffas inte så ofta.....

I måndags va Elsa ledig från dagis, som alla andra måndagar. Så vi mötte Helené och lilla Alma vid gropen sen gick vi runt i Centrum lite.
Elsa sprang runt som en galning och hade jättekul!
Sen va det dags för mig att åka till jobbet, min pappa tog Elsa och gick till parken tills Totte kom och hämtade henne.

Jag kom hem vid halv 12 och va helt slut i natt, hade ont i foten och tvungen att ta panodil...

Iveckan har jag fullt upp.. ska till arbestförmedlingen om 1 timme på deras möte. Sen jobbar jag lördag-tisdag.. wohooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0