Inskolning

Min stora tjej börjarde på dagis idag.. Vart har tiden tagit vägen? Har säkert frågat mig den frågan hundra miljoner gånger nu.

Allt gick jättebra, Elsa lekte runt med sin fröken(pedagog) och med Josefin. Det är skönt att de 2 har börjat på samma avdelning.

Elsa sprang runt och ropade olika namn. Hon har faktiskt lärt sig säga Enny(Jenny, granntjejen på landet) och Ellie(Nellie)

När jag går in på Jessicas blogg och hon ser Nellie blir hon jätteglad, och det är likadant när hon ser Oliwer och Josefin på bilder :)

Så idag sprang hon runt och ropade på Nellie.. haha!


Nu ska vi packa ihop kläder till dagis samt jag en väska till mig, för ikväll åker jag och mamma på kryssning. Tudelooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0