Hemma bäst!

Hemma efter ett underbart dygn på båten! Jag blev så uppassad under hela resan och känenr mig som en bortskämd liten unge just nu.

Vi har jättetrevligt, åt god mat och hade kul vi 2. Vi hann prata väldigt mycket vilket va skönt och det behövdes! Det är mycket som har hänt i år och det har vart jobbiga stunder...

Elsa hon klarar inskolningen galant! Idag va de kvar till 12, Totte gick därifrån vid 11-tiden, då de skulle äta lunch och hon hade vart lite ledsen, men det hade gått över.
Imorgon ska hon vara där till 14, hon ska äta lunch och sova där. Imorgon är det också min tur, får se hur länge jag ska vara kvar där innan jag går. Är lite smånervös.

Nu ska jag sova, är helt slut efter resan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0