fullt upp

Vi har haft full upp de här dagarna. I Onsdags träffade vi Marie med barnen samt Love och hennes kompisar med barn. Vi gick runt i Stan och tiittade samt  fikade på Åhlens bla.

Igår va jag o Elsa hemma hos Steph o Liam där barnen fick leka av sig. Det va jättelänge sen jag träffade Steph. Först va hon och Lillen magsjuka, sen åkte de ner 2 v till Götet och hälsa på hennes släkt och vänner. Så det har gått rätt lång tid sen vi träffades.

Idag ska vi träffa Elsas ena fadder, hon ska komma hit på fika, va ett tag sen vi träffades också. Sen blir Totte och jag barnfria idag, då vi ska upp tidigt imorgon på förta hjälpen kurs och man får inte ha med sig barnen, så hon ska sova hos mina föräldrar och va där imorgon.

Nu ska jag ta o läsa lite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0