Påsken

Mina sötnosar ligger och tar en eftermiddagslur, jag sitter här och tänkte upptadera lite :)
Kollar samtidigt på Andra avenyn som jag missat ett antal onsdagar :)
Jag är otroligt nyfiken på vem våldtäcktsmannen är! Eller vem är inte det?!!

Påsken har vi tillbringat på landet. Vi har sovit i vårat lilla förråd och haft det jättebra! Maten har varit jättegod och jag har ätit mig mätt som bara den!
Elsa fick ett påskägg av sin famor/farfar med lite leksaker till. Hon älskade de :)

Edit: Ja hon fick också påslägg av sin mormor och morfar.


Ikväll blir det myskväll med kyckling till middag :) Kanske ett glas vin till?

Imorgon är Totte ledig... Så vi ska tvätta och fixa lite :)


Kommentarer
Mormor

Inte för att jag är sniken, men hon fick påskägg även av mormor/morfar

2010-04-04 @ 20:15:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0