Fikadag

Vaknade rätt så tidigt idag, låg och mös med Elsa som blivit inburen till mig innan Totte gick till jobbet.
Sen sattes dagen igång med frukost sen påkläddning innan vi stack iväg till Zandra och Tristan där vi tog en kopp kaffe och sedan drog vi ut på en promenad till ÖB där jag köpte bla en ansiktskräm och äppelcidervinäger, haha! Efter det gick vi vidare mot Centrum där vi käk lunch och satt och pratade.

Zandra är som typ halva min BVC grupp gravid och ska ha en liten tjej i augusti, snacka om att jag är avis! Jag riktigt längtar tills vi ska få ett syskon till Elsa. Varse sig det är en tjej eller kille är h*n lika välkommen.

Har hunnit läsa ur andra twilligt boken och kommer börja på 3e snart! Ska bli så spännande. Jag är riktigt fast i boken och längtar tills tredje filmen kommer ut på bio ;) Totte måste tycka jag är superjobbig som bara läser, men jag kan bara inte sluta! Jag är fast i Twillight-träsket, även fast jag bestämde mig redan när de kom ut att det inte va något för mig, men man kan som tur ändra sig ;)

Jag är verkligen en sån som älskar de här overkliga historiena. Jag älskar Buffy och vampyrerna, twillight, Harry Potter, allt som är overkligt och magiskt! Jag älskar annorlunda!


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

ja samma här jag går ju på marcus dagar nu



men ja undrade över vårdnaden :p

2010-04-07 @ 19:14:39
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

okej vad betyder det då för er?

ja blir så förvirrad av alla dom där olika för ja tycker alla låter likadant förutom ensam vårdnad :p

2010-04-07 @ 20:42:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

men då ere som vi har delad och gemensam e ju typ samma sak då eller?

2010-04-08 @ 06:52:27
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0